Σελίδες

Powered By Blogger

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

ΑΝΑΤΟΛΗ

Ανατολή από το Πήλιο.Μία φωτογραφία όλο μαγεία.Κρύβει μέσα της την ψυχική μου ανάταση, μετά την περιπέτεια της υγείας μου.Όπως κάθε πρωϊ με την ανατολή ξεκινάει μια καινούργια μέρα ,γεμάτη στιγμές,έτσι ξεκίνησε και για μένα η ζωή.Όταν κάθε μέρα έβλεπα τις σταγόνες από τους ορούς της χημειοθεραπείας μου να στάζουν μέσα μου,μία-μία,ποτέ δεν περίμενα ότι η κάθε μέρα θα έχει τόσες στιγμές.Τόσες όμορφες,μαγευτικές,μοναδικές στιγμές που πρέπει όλοι να τις απολαμβάνουμε έντονα.Έτσι κι'εγώ μέσα απ'αυτή τη σελίδα θέλω να επικοινωνώ μαζί σας .Να μοιράζομαι σκέψεις,ιδέες, ανέκδοτα,συνταγές,αστείες πλευρές της καθημερινής μας ζωής,ταξίδια,φωτογραφίες κ.ά.Και επειδή λένε,μία φωτογραφία=1000λέξεις,γι'αυτό έβαλα κι'εγώ αρκετές.Είναι αρκετές, γεμάτες χρώματα και νομίζω ότι θα μας ταξιδέψουν.Υπάρχουν από την μοναδική Ελλάδα μας και από αλλού!Ευπρόσδεκτα τα σχόλια με καλοπροαίρετη διάθεση.Ευχαριστώ γιά την κατανόηση και την υπομονή σας.
Posted by Picasa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου