Σελίδες

Powered By Blogger

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΠΡΟΥΣΙΩΤΙΣΣΑ !


Η Ιερή Θαυματουργή Εικόνα της Παναγίας ,που βρίσκεται στον Προυσό έχει έρθει από την Προύσα της Μικράς Ασίας .Έχει ζωγραφιστεί από τον Απόστολο Ευαγγελιστή Λουκά .Η εκκλησία που βρίσκεται η Θαυματουργή Εικόνα είναι αφιερωμένη στην κοίμηση της Υπεραγίας Θεοτόκου και εορτάζεται στις 23/8 .Το ασημένιο κάλυμμα με το οποίο καλύπτεται η Ιερή Εικόνα είναι δώρο από τον Γεώργιο Καραϊσκάκη ,ο οποίος σε ένδειξη πίστης και ευγνωμοσύνης προς την Παναγία που τον γιάτρεψε από τον υψηλό πυρετό που είχε Της το χάρισε ,μαζί με τα τρία αστέρια από την στολή του , που βρίσκονται αυτούσια επάνω στην Ιερή Εικόνα (ένα στο μέτωπο και δύο στο ύψος των ώμων Της ) !!!
Posted by Picasa

6 σχόλια:

  1. Το λουλούδι της ψυχής σε περιμένει, χάρισε το όπου αγαπάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα κι εγώ Ορφέα!!
    Εχω επισκεφτεί αρκετές φορές μέχρι τώρα το μοναστήρι της Προυσιώτισσας, νομίζω είναι μοναδική εμπειρία!
    Καλό βράδυ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Ορφέα στον Προυσσο βαφτίσαμε την μικρή ειναι παράδεισος!!!
    Βοηθεια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τ Ε Λ Ε Ι Α !!!
    Να την χαίρεστε και να σας ζήσει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μητέρα του παππού μου κάθε χρόνο ανέβαινε με τα γόνατα για να προσκυνήσει. Το είχε κάνει τάμα επειδή της πέθαιναν τα παιδιά. Στο μεγάλο χωριό έχω παραθερίσει με δροσερά καλοκαίρια. Έχω πολλές αναμνήσεις από το Καρπενήσι, τα πλατάνια του αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ την επικίνδυνη διαδρομή του στον μπάλο. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή